Jak Reklamovat

Stejně jako se občas něco rozbije, stejně tak se může stát, že si objednáte něco, co se Vám nakonec až tak nehodí. Ve všech těchto případech nás neváhejte kontaktovat telefonicky (na čísle +420 722 722 222) nebo emailem a my uděláme, co půjde, abychom Vám zajistili spokojenost nejen se zbožím, ale také případně s reklamačním servisem. 

Pokud hned víte, jak si sami přejete reklamaci vyřídit, nezdráhejte se nám takovou věc oznámit. Budeme se Vám snažit vyjít maximálně vstříc. 

Zboží lze dle situace vrátit, vyměnit vadný kus za nový, případně vyměnit zboží za jiné.

Protože si uvědomujeme, že ani doprava není zdarma, snažíme se většinu reklamací řešit bez nutnosti vrácení vadného kusu. Pro takový případ si, prosím, pořiďte fotodokumentaci zboží. Je nutné aby na fotce byla vada patrná.

 

Pokud se nedohodneme jinak, vždy lze využít tyto formuláře:

 

O svých právech z vadného plnění se více dočtete v našich obchodních podmínkách článek 7. Všechna Vaše práva vychází a jsou zcela v souladu se zákony ČR.